vrácení & reklamace

Odstoupení od smlouvy

Nevyhovuje vám doručené zboží?
Využijte možnost vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od dodání zboží. Podmínkou je nenošené, nepoškozené zboží s původními etiketami a obalem.

Jak můžete zboží vrátit?

1. Přihlaste se do svého CLOG účtu, kde vyberete objednávku a zboží, které chcete vrátit.

2. My vám vrácení před odesláním obratem potvrdíme emailem.

3. Zboží zabalte a odneste do jakéhokoliv podacího místa Zásilkovny, kde nadiktujete kód pro vrácení 99836988. Obsluha vytiskne štítek a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 50 CZK a odečteme vám ji z refundované částky. 

4. Částka za vrácené zboží vám bude refundována stejnou platební metodou, kterou jsme od vás přijali platbu, a to do 7 dnů od obdržení zboží na náš sklad / obchod. Zboží se nám obvykle vrací za 5 pracovních dní. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme. 


Záruční doba

Na prodané zboží je poskytována zákonná záruka v délce 24 měsíců od převzetí, není-li u konkrétního výrobku uvedeno jinak. U zboží s uvedenou dobou minimální trvanlivosti nebo datem spotřeby je záruční doba omezena tímto datem.


Uplatnění reklamace

Kupující je povinen vytknout zjištěnou vadu bez zbytečného odkladu.
Reklamaci lze uplatnit:

- e-mailem na adrese: clog@clog.cz,

- poštou na adrese: Pavlovská 497/2, 623 00 Brno.

Reklamované zboží musí být předáno čisté, kompletní a pokud možno včetně dokladu o koupi.


Vyřízení reklamace

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího uplatnění. Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný k odbornému posouzení vady.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.


Možnosti řešení reklamace

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:

- bezplatnou opravu vady,

- výměnu zboží za nové,

- přiměřenou slevu z kupní ceny,

- odstoupení od smlouvy, pokud vada znemožňuje řádné užívání zboží.